woonburoalmelo.nl woonlijn.nu
Zoek

Om uw woning in goede staat te houden is het belangrijk dat deze goed wordt onderhouden. Elke dag werken we hier aan. Bijvoorbeeld voordat een nieuwe huurder de woning betrekt. En op verzoek, wanneer u een reparatie meldt.

Planmatig onderhoud
Daarnaast zijn er de onderhoudsprojecten. Zo reinigen en repareren we de gevels en de daken projectmatig en zorgen we voor regulier onderhoud.

Wie doet wat in onderhoud
Als huurder bent u voor een deel zelf verantwoordelijk voor het onderhoud. Vaak betreft het de kleine reparaties. Om duidelijkheid te krijgen over wie wat moet doen kunt u de folder Woningonderhoud downloaden. Heeft u weinig tijd of bent u niet zo handig? Overweeg dan eens ons Service-Abonnement!

Glasschade melden
Onze woningen zijn verzekerd tegen glasschade bij De Glaslijn. Bij schade zorgt de verzekeringsmaatschappij dat de ruit zo snel mogelijk wordt vervangen. Bij glasschade belt u het gratis telefoonnummer van De Glaslijn 0800 020 50 50. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.

Houd deze informatie bij de hand:
- Uw postcode en huisnummer, telefoonnummer
- Schadedatum, oorzaak
- Soort glas (enkel/dubbel/figuur/draad)
- Plaats in uw huis en afmeting van het glas