Wij willen graag dat u zich thuis voelt bij ons. Daar doen wij ons uiterste best voor. Reparatieverzoeken, meldingen van burenoverlast, klachten over uw woonomgeving of klachten over onze dienstverlening proberen we zo snel en goed mogelijk af te handelen.

Bent u niet tevreden?
Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de wijze waarop wij uw verzoek of klacht hebben behandeld. Is dat het geval? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op of maak gebruik van ons klachtenformulier. Wij behandelen uw klacht zorgvuldig en proberen deze samen met u op te lossen.

Klachtencommissie
Komen we er samen niet uit of bent u het niet eens met de aangedragen oplossing, dan kunt u terecht bij de regionale Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o. De klachtencommissie is deskundig en onafhankelijk. Vrijwel alle Twentse woningcorporaties zijn hierbij aangesloten. U kunt uw klacht indienen als deze twee keer door de corporatie is afgewezen. De klachtencommissie neemt uw klacht in behandeling als u door de corporatie rechtstreeks in uw belang bent getroffen. Is de klacht ergens anders op gericht dan is de commissie niet bevoegd de klacht te behandelen. Ook is de klachtencommissie niet bevoegd om een klacht te behandelen die door de kantonrechter behandeld moet worden, zoals klachten over huurprijzen of vergoedingen. Procedure klachtenbehandeling

Huurcommissie
Bent u het niet eens met STJA over de huurprijs, het onderhoud van uw woning of de servicekosten? Daarvoor kunt u mogelijk de Huurcommissie inschakelen. Zij kunnen hierin een uitspraak doen.