Mijn Sint Joseph

Nog sneller en makkelijker uw woonzaken regelen. Wij helpen u daarbij met ons klantportaal ‘Mijn Sint Joseph’. Als huurder ontvangt u een activatiecode waarmee u het klantportaal kunt activeren. Voor een kleine groep huurders geldt dat zij niet zelf een inlog ontvangen. Dit geldt bijvoorbeeld voor huurders die via een zorginstelling huren.

Activeren en inloggen
Bij Mijn Sint Joseph logt u in met uw mailadres en wachtwoord. Voordat u inlogt activeert u uw account met de activatiecode die u per brief van ons ontvangt. Na activatie kiest u zelf een wachtwoord. Is uw account geactiveerd dan kunt u daarna telkens inloggen met uw mailadres en het zelf gekozen wachtwoord. Via onze website gaat u naar de knop ‘Mijn Sint Joseph’. Daar vult u uw emailadres en wachtwoord in.

Gegevens inzien/wijzigen
In Mijn Sint Joseph ziet u alle gegevens die voor u en uw woning belangrijk zijn. U kunt hier ook uw gegevens wijzigen, een reparatieverzoek indienen en een betalingsoverzicht bekijken.

Problemen
Lukt het activeren of inloggen niet? Of heeft u andere vragen over Mijn Sint Joseph? Bekijk dan hier de meest gestelde vragen met antwoorden. Niet gevonden wat u zocht? Vul het contactformulier in of neem telefonisch contact met ons op.


Veel gevraagd over Mijn Sint Joseph

Hoe voer ik een betaling uit via Mijn Sint Joseph?

Via het tabblad “Mijn financiën” kunt u betalingen verrichten. Kies bovenaan voor het juiste contract.

Ik ben de activatiecode voor 'Mijn Sint Joseph' kwijt. Hoe kan ik mijn account activeren?

Graag helpen we u verder. U kunt een nieuwe code bij ons aanvragen via het contactformulier.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Sint Joseph. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Ga naar Mijn Sint Joseph. In het inlogscherm klikt u op Ik ben mijn wachtwoord vergeten. U ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord. U kunt met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen. Nadat u bent ingelogd kunt u het wachtwoord aanpassen naar een zelfgekozen wachtwoord.

Let op: het wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan. Met tenminste 1 getal, 1 hoofdletter en 1 kleine letter.

Hoe kan ik het huurdersportaal 'Mijn Sint Joseph' activeren?

Het huurdersportaal 'Mijn Sint Joseph' kunt u activeren met de activatiecode die u van ons heeft ontvangen. Mocht u deze code kwijt zijn, dan kunt u een nieuwe opvragen via het contactformulier.

Ik kan niet inloggen op Mijn Sint Joseph. Bij wie meld ik dit?

Weet u zeker dat uw account is geactiveerd? Als u uw account nog niet heeft geactiveerd dan kunt u dat doen met de ontvangen activatiecode op de activatiepagina op onze website. Heeft u uw activatiecode niet meer dan kunt u deze aanvragen via het contactformulier.

Als u problemen bijlft houden met inloggen ontvangen we hiervan graag een melding via het  contactformulier. We verzoeken u de foutmelding te omschrijven die u ontvangt. Wij proberen het zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

Mijn mailadres is gewijzigd. Hoe kan ik dit doorgeven?

Doormiddel van het invullen het contactformulier kunt u dit aan ons doorgeven.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Help ons onze website te verbeteren door uw vraag naar ons te sturen via ons feedbackformulier

Stel uw vraag