Vastgoedregisseur 32-36 uur
Je kunt niet meer reageren op deze vacature.
Jij voelt je thuis bij Sint Joseph. Je werkt samen met je collega’s om de huurders zich net zo thuis te laten voelen in hun woning. Zoek jij een werkomgeving met een uitdagende vastgoedopgave en een baan waarin je van betekenis bent voor de inwoners in Almelo? Lees dan verder.
Wij zijn op zoek naar een vastgoedregisseur die de maatschappelijke onderhoudsopgave in Almelo zo optimaal mogelijk kan regisseren. Verduurzamen van woningen, nieuwbouw en onderhoud zijn bekend terrein. In deze rol ben je de ene dag bezig met toezicht houden bij een renovatie project en de andere dag ben je bezig met afstemming over een klacht van een huurder. Geen dag is hetzelfde!
Wat ga je doen
Je houdt toezicht op projecten vanaf de start tot aan de oplevering. Je voert zelfstandig pilots uit voor onderzoeks- en innovatieprojecten en je houdt je bezig met werkvoorbereidingen. In deze rol ben je de ene dag bezig met toezicht houden bij een renovatie project en de andere dag met afstemming over een klacht van een huurder. Het door jou uitgevoerde werk verwerk je natuurlijk ook in onze systemen.
Om je een beeld te geven van de werkzaamheden, kun je denken aan:
- Werkvoorbereiding en toezicht voor planmatig onderhoud;
- Meedraaien in projectteams groot onderhoud en nieuwbouw;
- Uitvoeren van inspecties;
- Het oplossen van technische problemen;
- Behandelen en beoordelen van reparatieverzoeken;
- Informeren en afstemmen met huurders over werkzaamheden aan de woning.
Je kijkt met een frisse blik naar onze werkprocessen en voert verbeteringen door. Je gaat hier meteen mee aan de slag, samen met je collega's. Jij komt met nieuwe ideeën en innovaties? Dat vinden we tof!
Voordelen voor jou
Sint Joseph, daar voel je je thuis! En jij niet alleen. Onze huurder voelt zich thuis in zijn sociale huurwoning. Daar zorgen jij en je andere 70 leuke en kundige collega’s voor. Om jouw collega’s te leren kennen, ga jij tijdens je inwerkperiode met een deel van die collega’s persoonlijk kennismaken met een kop koffie of thee. Je maakt een wandeling langs onze woningen met de wijkbeheerder. Je leert onze huurders kennen door samen met één van onze vakmannen mee op de bus te gaan.
Jouw ontwikkeling is belangrijk. Jij zorgt dat jouw wensen en doelen behaald worden. Elk jaar is er € 900,- opleidingsbudget beschikbaar voor persoonlijke opleidingswensen die misschien niet helemaal bij je werk passen. Heb je voor je werk een opleiding nodig? Dat ga je gewoon doen en wij zorgen ervoor dat het geregeld wordt!
Bij ons is een fulltime werkweek 36 uur. Je werkt waar en wanneer dat het beste uitkomt. Het gaat om een goede werk-privé balans. De laptop en telefoon, die krijg je natuurlijk van ons.
Jij hebt in huis
- Een MBO/HBO werk- en denkniveau.
- Bij voorkeur heb je een bouwkundige/technische opleiding gevolgd of relevante werkervaring opgedaan.
- Affiniteit voor bouwkunde, installatietechniek en de corporatiesector.
Betrokken, Ondernemend en Betrouwbaar
Hier staan wij voor. Wij werken met zorg en aandacht, nemen initiatief, tonen lef, zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Ben jij dit? Dan voel jij je snel bij ons thuis!
Jouw arbeidsvoorwaarden
Die zijn op basis van de CAO Woondiensten. Jouw functie is ingeschaald in schaal I. Afhankelijk van je leeftijd en ervaring bedraagt het bruto maandsalaris tussen de € 4.088,- en € 5.376, - op basis van een 36-urige werkweek.
Je pensioenregeling is geregeld via SPW, meer dan 2/3de van de pensioenpremie wordt door Sint Joseph betaald. Natuurlijk ontvang je een reiskostenvergoeding. Daarnaast heb je jaarlijks de mogelijkheid vier extra weken aan vakantiedagen bij te kopen, bovenop de 189,8 vakantie-uren die je jaarlijks opbouwt op basis van een 36-urige werkweek.
Kopje koffie of thee? Ben je net zo nieuwsgierig naar ons, als wij naar jou? Stuur je reactie vóór donderdag 27 maart naar sollicitatie@stja.nl. Voor inhoudelijke vragen app, mail of bel met Jasper, Manager vastgoed, 06-82 05 88 00 of j.vanzanten@stja.nl. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Liset, HR adviseur, 06-82 24 49 11 of l.lucassen@stja.nl.
Gesprekken
Wij hebben alvast ruimte gemaakt in onze agenda’s om kennis te maken op donderdagochtend 3 april en een eventueel tweede gesprek op dinsdagmiddag 8 april.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.