Inloopavond voor bewoners Westeres
Gisteravond hebben we in wijkcentrum ’t Dok een geslaagde inloopavond georganiseerd voor bewoners van de Westeres.
Bewoners konden rustig alle informatie bekijken over het project, de geplande werkzaamheden en (tijdelijk) verhuizen. Ze kregen een tas mee met het projectvoorstel, het sociaal plan en aanvullende informatie.
Samen met collega’s én het projectteam van aannemer Ter Steege Hardenberg stonden we klaar om alle vragen te beantwoorden. Ook waren er informatieve borden en grote materiaalmonsters aanwezig, zodat bewoners alvast kunnen zien wat er toegepast wordt en hoe de woningen er straks uit komen te zien.
Het was mooi om iedereen zo te spreken en samen alle vragen door te nemen.
Nu hopen we op minimaal 70% instemming van de bewoners, zodat we na de bouwvak kunnen starten! 🚧